Аз (едва) стигнах до Fitbloggin!

Ей там от очарователното ми хотелско пространство в Балтимор

Блог от леглото в своите чукове на Chonies, както и се опитвам да разбера как точно да разделя нощта си, за да мога да спя на двете легла. О, предимствата на Тина, който не иска да се пространства с вас, тъй като превръщате отлично хотелско пространство в рай на запасителя (вижте: Блогхрова храна за храна).
Най -актуалните ми видеоклипове

Учене от лошо бягане
Настъпват се лоши бягания – ето точно как се преместих покрай него, както и открих от следващото си бягане. Идеята да ви помогнем в крайна сметка сте много по -добър бегач, като сте неутрален зрител на вашите тренировки.

Още видеоклипове

00:00
08:21
03:48

Както заглавието посочва, едва го направих! Полетът ми до Далас кацна в 13:49, както и полетът ми до BWI се качи в 2:05. Когато аспект в очакване на всички да излязат спокойно от самолета, както и, че терминалът на полетния полет в Далас е голям, аз бях последният, който се качи на полета. Уау.

Мислех да се затича към моя терминал, но индикациите заявиха, че совалката отне 14 минути, както и ходенето отне 22. Не можах да направя математиката бързо, за да проуча дали тичането с чантите ми ще бъде по -бързо. Плюс това, последния път, когато се опитах да тичам, за да хвана полет, пропуснах, както и да се обричах от теорията „Ако бягате в терминала на полета, които вече сте го пропуснали…“ ден).

Еха. Допирателни.

Изядох опакования си обяд от Далас до Балтимор …

И осъзна, че сандвич с яйчна салата е лош вариант за тарифа за самолет. Поне това не беше бурито за чоризо (баща ми е докарал тези в самолети преди).

Накрая след ден на пътувания (затова взимам червени очи от запад на изток, колкото и да ги харесвам), кацнах в къщата си далеч от дома, Мериленд. Взех невероятно совалката до хотела, както и група от нас тръгнаха при разглеждане на вечеря.

Първото място, което опитахме, изчакахме 45+ минути. Не благодаря. Така че този голям човек за безопасност ни насочи да планираме Б.

Тъй като на масата имаше малки чинии, когато седнахме, вярвах, че ще вземем хляб. И така, купих салата от сьомга, както и реших, че ще имам парче.

Трагично е, че пред мен не се появи хляб, така че откраднах един от странните триъгълници на Тина, тъй като тя мрази хляб, кученца, както и щастие. Добре, главно хляб.

Партидата за вечеря включва:

Няколко изкискани крави повторения <- Здравей, жени и аз харесвам се изкикоти крава! Сара от диетичния план Сара Бретан от яденето на птица храна Джули от пръсти с фъстъчено масло Аз от корема на майка ми Тина от моркови n торта Линдзи от списъка на Линдзи Сега натрупвам топлото (те имаха място на 62, когато влязох?!), Както и се опитвам да заспя. За щастие, аз съм невероятно износен, въпреки че трябва да се чувствам като 3 часа по -рано. До скоро! Изпратете ми работната книга Запазете Споделянето е загриженост! Дял Туит Щифт Дял Поща Дял Продължавайте да избирате за тях: Нов лют сос мания пери сос Нов лют сос мания пери сос Нов лют сос, който трябва да опитате. Най -добрият чесън среден топъл сос фантастичен за каквото и да е - салати, сандвичи, бурито, тако Онлайн трудност за бягане - ден 3 Онлайн трудност за бягане - ден 3 Стека на километри онлайн Трудности Ден 3 Ден 3 Проверете в. Печат на 50 мили, 100 мили или 200 мили проследяване. Асистираното разтягане ме кара да се чувствам фантазия Асистираното разтягане ме кара да се чувствам фантазия като цяло bOdy Stretch е нова услуга за подпомагане на разтягане при завист на масаж - направих 60 -минутна сесия от главата до петите assi Януари Въпроси и отговори от Instagram Януари Въпроси и отговори от Instagram Точно колко дълго почивате след маратон или полумаратон. Идеи, които да направят бягащата пътека, която работи по -малко скучно. Какъв е вашият следващият марш Изпълнение на залог на предизвикателства, както и подкаст на Stack on the Miles Preate Изпълнение на залог на предизвикателства, както и подкаст на Stack on the Miles Preate Stack on the Miles е 30 -дневно предизвикателство за залог! Нова тази година - точно как да останете отговорни, както и да се вдъхновите да бягате с R Какво ям за един ден - за бегачи Какво ям за един ден - за бегачи Какво ям в еднодневно видео от бегач. Дневник на храната на каквото и да ядех някой ден закуска, обяд, вечеря, както и закуски. Плюс идеи за предпочитаните от мен продукти храна ⚡ от Shareaholic .